Semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah harapan.. kita jangan selalu mengharap.. kerana mengharap tidak pasti tertunai.. tetapi kita boleh bersabar.. kerana kesabaran itu mengajar kita erti kehidupan.. nilai persahabatan diukur dengan kejujuran.. bukan kebendaan.. manusia bagaikan layang-layang, dimana sering terikat dengan sesuatu.. tidak dapat bebas dengan sempurna.. kecuali tali itu putus.. barulah ia bebas melayang.. make hay while the sunshine..

Monday, February 23, 2009

Muhammad Fahim Bin Murad



Pada 20 januari 2009..along aku mendapat seorang anak lelaki..namanya Muhammad Fahim..Pada raya cina, aku berpeluang balik kampung..ye lah,berkobar-kobar nak tengok anak saudara aku..pertama kali jadi mak sedara..Oleh itu, aku terpaksa berkorban program kolej aku ke Pahang,,hmm memang la best..tapi lagi best aku dapat jumpa & cium Fahim..uh rindu la kat si comel tu..Sekali-sekala..aku WAJIB hadir ke program keluarga aku pulak kan?? betol tak rakan-rakan JMK ku sekalian???hehehe..Jangan la sebab aku tak pergi program kolej, aku kena pulak di titlekan sebagai "JMK apa lah tak pergi program.."(JMK:JAWATAN KUASA MAHASISWA KOLEJ)..so meh kita sama-sama ikuti apa yang aku buat kat rumah aku yerk..



First time jadi pengapit..huhuhu..nasib baik ada mak andam..tolong-tolong aku amik kan bunga telur time orang tepung tawar..huhu..KAK ZAI & HUSBAND WEEDING..25 FEBRUARI 2009..

1 comment:

  1. abah jd pgpit gak erk...bgus btul..hehe,..xlama lgik org y mgipas tuh plak nmpknya duduk ats plamin..

    ReplyDelete