Semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah harapan.. kita jangan selalu mengharap.. kerana mengharap tidak pasti tertunai.. tetapi kita boleh bersabar.. kerana kesabaran itu mengajar kita erti kehidupan.. nilai persahabatan diukur dengan kejujuran.. bukan kebendaan.. manusia bagaikan layang-layang, dimana sering terikat dengan sesuatu.. tidak dapat bebas dengan sempurna.. kecuali tali itu putus.. barulah ia bebas melayang.. make hay while the sunshine..

Monday, February 23, 2009

Kolej oh Kolej

Pada 12-15 Februari, Kolej Aminuddin Baki mengadakan Openday.."KARNIVAL ILMU"..uwah meriah gitu..ramai gak orang yang datang tengok..nak-nak ada lak kumpulan In-Team yg datang..Waheeda & ramai lagi..huh sapo tak penat..JMK-JMK KAB gak yang ponat kan??? huhu Aku dah la kena bertugas kat gerai-gerai jualan..sebagai bendahari Kolej..itu la keje yang aku kena pantau..kalo tak keja aku asyik la "pelarasan-pelarasan"..itu je lah..nanti orang kata aku tak buat keje pulak kan???So sekarang ni la..aku ada masa nak cantik-cantikkan blog aku..orang lain dah sampai arab saudi..aku baru dekat airport..huhuhu..aku tengah berkobar-kobar buat blog ni..so pape hal aku explore dulu yer...TUNGGU SEKEJAP...

2 comments:

  1. bigitulah khidupan jmk..busy oh busy spjg masa..bndahari..mtk duit sket..xda duit nk bli tiket nih..kekeke

    ReplyDelete
  2. kngn jmk byk mgjar sstu utk kita dila..caiyok..

    ReplyDelete